Haha! I was stung on the forehead and it hurts like hell! G jumpe doc n luckily nothing is to be worried about. Nevertheless, I dapat lebam and it is kinda humiliating untuk ada lebam kat mata. Cam kene tumbuk! haha!! But sure S.E ckp mataku sexy. LOL N lawak jugak ada yg kata kene tumbuk by _a_er _. haha. sorry explicit skit.
Last week ada fever plak. N IOC oral malay. HUISH. It was pretty bad and klu boleh repeat rasa cam nk wat lagik skali. Though my hard work doesn't pay off, tapi Alhamdulillah dah habis. Xperlah, every Ezzat has his day =) Exam is just around the corner, off Jalan Aminuddin Baki, Seremban.LOL. IA maths pulak. Xper. I know my visions and nobody can stop me. Walaupun was distracted dgn GG S2, Heroes and Prison Break. Xper. After exam leh wat KMS Break. hehehehe.
I'm sorry! DAH lama jugak x update blog. I need recovery. N sini wireless lambat jugak. I'm hoping to return home this weekend. Missing the teh tarik at mamak, parents, bro, kucing(s), friends, internet yg laju, mom's cooking, katil yg best, tv yg besar, n everything.
XOXO.
5 comments:
hye si mate sexy~ haha XD
haha.SEXY.cam mulan jameela
SEXY eyes. Gleamy eyes.
Jangan keranjang eyes sudeyh. Hahaha
cuti dh dekat yey!
buley dating dgn katil lah~
btw, gudlux xm...
ezzat! i miss ur mata sexy! dah baik dah =\ HAHAHA
Post a Comment